Sup Sitam

Thursday, April 30, 2009

Assalamualaikum....

Sebut jer pasal Sup Si Tam ni mungkin ramai yg dah tahu.... kehebatan rasa sup berempah ni kat erea... BP kat jalan rahmad (BP Walk)
Sup perut..., sup kambing., daging , ayam, lidah....ekor.. dll lah... ada kat sini, yg buat syok tu kuah dia yang berempah tu.... fuh pegi bebb... kalau lalu kat BP tu boleh le try sup ni.... pasti best....
Semalam aku, Arejipt and Dhya berkesempat g BP sesama... tu yg nyinggah ket Sup Si Tam tu......aku layan sup Kambing, Arejipt lak layan sup perut + kambing and Dhya lak layan sup perut + ayam....






Lepas makan kita org g shoot jap kat depan bangunan dewan pernigaan cina bersebelahan Sup siTam.... macam cantik je suasana kat situ... so try shoot ..... kat bawah ni sikit hasil nya...





Sebenar sebelum tu kita org g kedai axs camera kat BP........ sebab aku nya Lens rosak nak hantar waranty.. minggu nilak banyak jop photographer ... terpaksalah aku g beli lens yang baru.. sementara menanti akunya waranty lens dapat balik.... tu la ada kalanya kita kena lah berkorban...sikit le bab kewangan ni untuk memudahkan kerja2 kita akan datang.....
kali ni diatas nasihat Arejipt dan support kreadit daripada dia aku sambar 2 lens (AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di-II LD Aspherical (IF) Macro dan EF 50mm f/1.8 II ) dan esok aku akan merasmikannya bagi O shooter bagi 2 wedding....






O Shooter : Rashid, Arejipt & Dhya
O call : 6013-7777367

Posted by hotphotographer at 11:17 AM  

0 comments:

Post a Comment